Українська література. Урок №8 - група 11.

Дистанційне навчання

Ураїнська література - гр.11

Тема № 8: Зображення повені людських почуттів у поезії Лесі Українки "Стояла я і слухала весну".

І. Повторімо попередню тему! 
- Розповісти про художні засоби поезії "Мріє, не зрадь", навести цитати з твору.
- Яким настроєм пройнятий вірш "Мріє, не зрадь"?
ІІ. Аналіз поезії "Стояла я і слухала весну".
1. Запам'ятайте! Леся Українка прожила життя, сповнене страждань і гіркоти. Але її поезії звучать оптимістично, в них на повний голос пролунали життєрадісні мотиви. Дочкою Прометея називають Лесю за її нескореність, мужність, силу волі і життєлюбність. Але вона передусім жінка, якій властиві ніжність, родина, кохання, весна. Весна - улюблена пора року поетеси, адже навесні оживає природа, прилітають птахи , квітнуть сади і людина сповнюється новими мріями, надіями на краще. У вірші "Стояла я і слухала весну" Леся передає ту гаму почуттів, які наповнюють молоде дівоче серце.
2. Перегляд відеоролика "Стояла я і слухала весну".
3. Виразно прочитайте поезію (підручник, стор.218).
4. Перегляньте відеоролик.
5. Прочитайте теоретичну статтю підручника, стор.218.
6. Запишіть самостійно поспорт твору:
Рік написання...
Жанр поезії....
Тема вірша "Стояла і слухала весну"..
Ідея:...
Лірична героїня...
- Що передає дієслівний ряд "стояла, слухала, говорила,співала, шепотіла"?
ІІІ. Підсумки.
Лірична героїня вміє не просто слухати весну, а ніби спілкується з нею як із персоніфікованим образом. ця поезія покладена на музику, романс Кирила Стеценка.
Домашнє завдання: вміти аналізувати поезію "Стояла я і слухала весну".

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л