Прислівники і співзвучні сполуки - гр. 1

Дистанційне навчання
Українська мова -  група 1.
Тема: Розрізнення прислівників - співзвучних сполук ( збоку - з боку, з рештою - зрештою).
І. Повторення.
1. Емоційна зарядка.
Найслабше чорнило краще, ніж найміцніша пам'ять (Китайське прислів'я).
- Як ви його розумієте? 
2. Дайте відповідь на питання:
- Як поділяються за будовою прислівники?
- Пригадайте прислівникові суфікси.
ІІ. Опрацювання нової теми.
1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом підручника "Правила написання прислівників разом, окремо, з дефісом", стор.144.

2.Запишіть прислівники відповідно до правопису, коментуючи правила.
По/новому, по/товариськи, по/тричі, по/троє, по/перше, на/виплат, за/одно, запані/брата, від/тепер, на/потім, до/завтра, без/упину, на/восьмеро, по/полудні, не/до/вподоби, с/під/лоба, по/правді, на/жаль, на/швидкуруч, все/одно, час/від/часу, повік/віків.
3. Увага! Слід розрізняти прислівники і співзвучні сполуки: збоку - з боку, всередині - в середині. Це залежить від їхнього значення.
4. Виконати вправи 3, 4 ( підр., стор. 145).
5. Крок до ЗНО. Вправа 5, стор. 145-146.
6. Перегляньте експрес- урок "Хто такий стельмах?" і перекажіть його.
.


ІІІ. Підсумки.
- Я зрозумів правила на...балів.
- Мені було цікаво...
- Мені є над чим замислитися...
IV. Домашнє завдання: вправа 7, стор.146.



















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л