Українська мова. Урок 34 - група 13, 14.

Дистанційне навчання

Українська мова - група 13, 14.

Урок 34. Тема: Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині, поглянути на Буковину).

І. Повторення.
1. Намистинки знань.
 Утворити словосполучення за алгоритмами: завідувач (кого?), згідно (з чим?), набувати (чого?), нарікати (на кого?), дякувати (кому?), знатися (на чому?), навчатися (чого?), неприйнятний (для кого?).
2. Дайте відповідь на питання.
- Що вам відомо про синтаксичні норми української мови?
- Назвати, які помилки належать до синтаксичних.
- Назвати основні синтаксичні одиниці. Чим словосполучення відрізняється від речення ?
- Що таке синтаксичне узгодження? Наведіть приклади.
- Що таке синтаксичне керування? Нав
едіть приклади.
ІІ. Опрацювання нової теми.
1. Спостереження, - підручник, стор. 71.


2. Опрацювати навчальний матеріал про вживання прийменників , які мають просторове значення. Порівняти особливості вживання прийменників з географічними назвами та просторовими іменниками.(підр., стор. 72).
3. Виконати вправу 4, стор. 73.
4. Виконати вправу 3, стор. 73( окрім по правді, по праву, по суті).
5. Виконати вправу 5 ( завд. 7-10_).
ІІІ. Підсумки.
- Яке значення мають прийменники в, на в українській мові?
IV. Домашнє завдання: "Культура слова" - (А, Б) - стор. 76.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л