Урок № 10 група 5

 Дистанційне навчання

Понеділок, 26 жовтня.

Українська мова - група 5.

Урок № 10. Тема: Логічні помилки в складному реченні.

І. Повторення.

1.- Що ви знаєте про будову складного речення?

- Основні способи поєднання структурних одиниць складного речення: інтонація, сполучники та сполучні слова. Існує три типи інтонацій: переліку ( Минають дні, минають ночі.); протиставлення ( Учора се була казка - сьогодні дійсність); пояснення (День обіцяє бути погожим: на небі ні хмариночки, ні плями).

- За наявності сполучників складні речення бувають сполучникові, безсполучникові, з різними видами зв'язку (див. підр., стор. 95).

2. Визначте тип речень.

Людині треба,щоб її робота залишилася після неї жити. Людина звелася над світом усього живого насамперед тому,що горе інших стало її горем. Де громи гриміли смертю огняною, зливи прошуміли сивою стіною. Де кров текла козацькая, трава зеленіє. Легка тому робота, хто її робить по своїй волі.

ІІ. Вивчення нової теми.

Логічні помилки в складному реченні. Наприклад: Повернули спортсменку до нашої команди, яку раніше дискваліфікували через порушення правил. - До нашої команди повернули спортсменку, яку раніше дискваліфікували через порушення правил. Перше, на чому я хочу наголосити, це на аналізі наших перспектив. - Перше, на чому я хочу наголосити, - це аналіз наших перспектив. Мені розповіли, де глибокі місця й про отруйних риб. - Мені розповіли про глибокі місця й отруйних риб. ( Параграф 30-31, стор. 95).

ІІІ. Закріплення.

1. Виконати вправи 2,3 (стор. 96 підр.).

2. Виконати вправу 5 ( стор. 97-98).






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л