УРОк №11 -група 3
Дистанційне навчання
П'ятниця, 30 жовтня
Українська література - група 3. Тема: Вступ. "Розстріляне відродження"
І. Повторення.
- Пригадайте, творчість яких письменників вивчали періоду початку 20 століття.
- З якими літературними напрямами ознайомилися?
ІІ. Вивчення нової теми.
1. Літературна дійсність в Україні 20-х років 20 ст. видається приголомшливо багатою. Творча палітра вражає унікальним гроном яскравих талантів: П. Тичина, В, Сосюра, М. Хвильовий, В. Підмогильний, М. Рильський та багато інших.
Творче покоління цього періоду неоднорідне, позначене різними орієнтаціями на художнє життя,що не могло призвести до створення різних літературних угруповань.
2. Робота з підручником.
- Спостереження. Розгляньте репродукції картин, дайте відповіді на запитання (стор. 4, підручник).
3. Історичні умови розвитку літератури 20 століття.
- Пригадайте з історії, які історичні події відбуваються протягом 20 ст.?
- Ось в таких подіях розвивалося мистецтво, зокрема українська література. Банально, упереджено звучали рядки творів письменників про комуністичну радянську дійсність. Митцям забороняли вільно мислити, вільно писати. Але все ж таки літератори, ризикуючи власним життям, хотіли сповідувати свободу самовираження.
4. Робота з підручником.
- Законспектувати, які стильові нарямки розвивались протягом 20 ст. (підр., стор. 4-5).
- Що таке відродження взагалі?
- Чому література 20 ст. називається "розстріляним відродженням"? (стор.5 підр.)
5. Протягом 20 ст. виникали різні літературно-мистецькі угруповання.
- Поміркуйте, чому їх було багато?
Робота з підручником.
Прочитайте матеріал підручника, стор. 5-7. Коротко законспектуйте, які літературні групи, угруповання, організації були створені та існували до 1932 року.
- Яка літературна організація була утворена в 1932 році?
6. Художні напрями у мистецтві.
- Ознайомтеся, які літературні напрями існували в мистецтві. (стор. 7-8 підр.)
ІІІ. Закріплення.
- Дайте відповіді на питання, стор. 9 підручника.
Комментарии
Отправить комментарий