Українська мова. Урок № 24. Гр. 11

 Дистанційне навчання

Українська мова - група 11

Урок № 24. Тема: Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості. Джерела, що живлять мовну стійкість.

І. Спостереження.

1.Вправа 1, підручник, стор. 4.

2. Прокоментуйте поетичні рядки Марії Морозенко. Наведіть приклади з історії, літератури чи власного життєвого досвіду, коли "слова - ліки і пекучий трунок".

Берегти слова... Стерегтися слів.

Бо слова - ліки і пекучий трунок.

Слово- мить життя і печать віків.

Слово- крик зневіри.

Слово - порятунок.

ІІ. Вивчення теми.

1. Прочитайте теоретичні відомості про мовну стійкість: підручник, стор. 4.

2. Проведіть спостереження у вашому місті чи селі: з'ясуйте, у якій галузі (освіти, діяльності державних та адміністративних органів, у сфері виробництва, науки й техніки, культури й мистецтва, ЗМІ й под.) найбільше виявляється дотримання мовної стійкості. Які заходи щодо його виконання ви пропонуєте?

3. Виконайте усно вправу 2. Яке джерело живить мовну стійкість?

Перегляньте відео.



ІІІ. Закріплення.

1. Виконайте вправу 4, стор. 5-6. Чи переконливі приклади мовної стійкості наводяться в кожному тексті?

2. Виконайте вправу 5, стор. 6-8. Чи запам'ятали ви, які мікротеми порушуються в тексті цього завдання?

3. Підсумки.

- На уроці розглядали тему...

- Вона є актуальною сьогодні, тому що...

- Мовна стійкість дає людям змогу формувати середовище, а не ... від нього.

Домашнє завдання: вправа 7(А), с. 9.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л