Урок № 17 - гр. 2

 Дистанційне навчання

Середа, 18 листопада

Українська мова - група 2

Урок № 17. Тема: Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об'єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.

І Повторення.

1. Виконайте завдання "Змодельовані мовленнєві ситуації".

Ситуація 1. Уявіть, що ви перебуваєте в незнайомому місті й шукаєте потрібну вулицю. З якими словами ви звернетеся до перехожого, який поспішає? Що скажете на прощання?

Ситуація 2. Ви не згодні з висловленою думкою співбесідника. Як ви про це скажете йому? Запропонуйте кілька варіантів.

Ситуація 3.Ви хочете попросити вибачення в товариша, якого вчора безпідставно образили.З якими словами звернетеся до нього? Змоделюйте кілька варіантів.

ІІ. Вивчення теми. 

1. Поміркуйте, чи кожна освічена людина вміє виступати перед широкою публікою? Чому? Що для цього потрібно?

2. Про особистість мовця, або про особливі риси, які властиві оратору, прочитайте теоретичний матеріал підручника, стор. 51.

3. Риси гарного співрозмовника, стор. 52. Вимоги до мовлення оратора -відео.

4. Комунікативний стан мовця, стор. 52.

ІІІ. Закріплення.

Виконайте вправи 3, 4, 6. Що ще потрібно для того, щоб яскраво виголосити промову?

- Якими уміннями і навичками повинен володіти оратор?

- Які індивідуальні особливості мовця впливають на якість виступу? 

- Назвіть основні прийоми привернення уваги слухачів.

- Яке значення мають жести, що супроводжують промову оратора? Яку вимогу висунуто до жестів?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л