Урок № 20 - група 4

 Дистанційне навчання

П'ятниця, 6 листопада

Українська мова - група 4

Урок № 20. Тема: Розділові знаки у простих реченнях , ускладнених втавними словами і реченнями.

І. Повторення.

1. Визначити відокремлені члени речення. Розділові знаки пропущено.

Налякане голосами людей продиралося через хащі стадо зубрів. Ярослав мав давню мрію - потанцювати й поговорити з однокласницею. Олесина й Оксанина квартири розміщені праворуч від ліфта біля сходів.

2. Перебудувати речення так, щоб невідокремлені означення стали відокремленими .

Довгі вечірні тіні перекреслюють порослу споришем вулицю. Дивиться хлопець на зіткані із срібла вишняки й мало не зітхає. Люблю ходити по вкритій кришталевою росою ранковій траві.

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Що , на вашу думку, об'єднує слова мабуть, по-перше, по-друге, щоправда, крім того, а втім.

А слова навіть, майже, приблизно, принаймні, все-таки, мовби, неначе, нібито?

 - Прочитайте речення, які слова надають реченням інших смислових відтінків?

Безумовно, буде дощ. Здається, буде дощ. Кажуть, буде дощ.На жаль, буде дощ. Майте на увазі, буде дощ. Отже, буде дощ.

2. Прочитайте відомості в підручнику, стор.109-110. Дайте відповіді на такі запитання:

- Що таке вставні слова?

- Назвіть групи вставних слів і словосполучень слів за значенням.

- Чи є членами речення вставні слова і словосполучення слів? 

- Які інтонаційні особливості мають речення зі вставними словами? Наведіть приклади.

- Перегляньте відео.


3. Перегляньте презентацію.

 https://drive.google.com/file/d/1cmjds4AfACr8VEfx0riQ9Na-q3ydiZWN/view?usp=sharing,

4. Виконайте завдання 3, 5, стор. 110-112.

ІІІ. Закріплення.

Вправа 7, стор. 113.  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 10 - група 3

Урок № 11 -група 2