Урок № 15. Тема: Василь Симоненко. Коротко про письменника. Образ України, громадянський вибір поета - "Задивлюсь у твої зіниці". Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі - поезія "Я". Інтимна лірика В. Симоненка: "Ну скажи, хіба не фантастично", "Ікс плюс ігрек".
І. Повторення.
- Розкажіть про роль письменників - шістдесятників в українській літературі 1960-х років.
ІІ. Вивчення теми.
1.У кінці 50-х і на початку 60-х років розквітає талант одного з найяскравіших поетів, "лицаря українського відродження", Василя Симоненка.
Запишіть у робочий зошит біографію В. Симоненка, підручник, с. 190.
Перегляньте відео про В. Симоненка.
2. Прослухайте поезію "Задивлюсь у твої зіниці", або виразно прочитайте у підручнику, стор. 190-191. Запишіть паспорт твору.
3. Паспорт твору.
1962.
Жанр: Громадянсько-патріотична лірика.
Тема: Задушевна розмова сина з матір'ю.
Ідея: Синівський обов'язок кожного з нас - любити свою Україну над усе на світі, ні в кого не питаючи дозволу на це.
Провідні мотиви: любов до рідної землі, переосмислення її історії.
Дистанційне навчання Середа, 28 жовтня. Українська мова _ група 5, гр.4. Урок № 11. Тема: Перевірка мовної теми: тестування. Синтаксичні норми 1 . Неправильно вжито прийменник у словосполученні: а) пізнати по голосу б) консультант по євроінтеграції в) чинити по совісті г) звертатися по допомогу д) орієнтуватися по карті. 2. Граматично правильно утворено обидва словосполучення в рядку : а) доглядати дітей, іти за молоком б) поїхати по гриби, дякувати піаніста в) на планеті Юпітері, оволодівати знаннями г) хворіти на грип, звітувати за успішність д) вчитися рідною мовою, ліки від хвороби. 3 . Синтаксично невдалими є всі речення, окрім: а) Закон проголосовано депутатами б) Закон приймався в лютому в) Закон опубліковано в газеті г) Закон обговорювався комісіями д) Закон підписано головою ради. 4 . Потрібно відредагувати речення : а) Старшокласники цікавляться не тільки к...
Дистанційне навчання П'ятниця, 6 листопада Українська мова - група 3 Урок № 10. Тема: Перевірка мовної теми: тестування. ТЕСТИ 1. Емоційно забарвлена лексика вживається в реченні: а) Умер давно той цар з лицем тирана, зоставсь по ньому - круг і збитий напис б) За що, не знаю, називають хатину в гаї тихим раєм в) Соняшники високо попіднімали свої жовті голови, щоб погрітися на сонці г) Ой ти, дівчино, з горіха зерня, чом твоє серденько - колюче терня? 2. Допущено помилку у слові рядка: а) нав'ючити, сурм'яний, бязь, черв'як б) зів'янути, ганчір'я, верф'ю, дров'яний в) верб'я, морквяний, трюмо, різдв'яний г) плем'я, надбрів'я, тьмяний, медвяний. 3. Літературним нормам відповідає словосполучення: а) наступні факти б) святкова відкритка в) заряд бадьорості г) інженер-будівник. 4. М'який знак пишеться в усіх словах рядка: а) молот....
Дистанційне навчання Середа, 28 жовтня Українська мова - група 2 Урок № 11. Тема: Порушення лексичної норми, кальки з інших мов, недоречне вживання слів. І. Повторення. 1. Роздуми над важливістю зразкового мовлення. Прочитайте речення. Чи може бути оратором той, хто допускає порушення мовних норм? Оратором є лише той, хто в змозі говорити з кожного питання гарно, вишукано і переконливо, відповідно до важливості предметів, на користь часові і для задоволення слухачів.(Тацит). - Які типи норм ви знаєте? ІІ. Вивчення теми. 1 Спостереження над мовним матеріалом. - В поданих реченнях знайти порушення лексичної норми. Як слід правильно сказати? Моя сестра постійно притримується дієти. У кожного мешканця будинку на дверях був поштовий ящик . З нашого залізничного вокзалу відходять поїзди далекого слідування. Приведи , будь ласка, приклад на вивчене правило. - Це порушення лексичної норми. Які ж бувають випадки? - Прочитайте матеріал підручника, стор. 35. (Українсь...
Комментарии
Отправить комментарий