Урок № 15. Тема: Василь Симоненко. Коротко про письменника. Образ України, громадянський вибір поета - "Задивлюсь у твої зіниці". Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі - поезія "Я". Інтимна лірика В. Симоненка: "Ну скажи, хіба не фантастично", "Ікс плюс ігрек".
І. Повторення.
- Розкажіть про роль письменників - шістдесятників в українській літературі 1960-х років.
ІІ. Вивчення теми.
1.У кінці 50-х і на початку 60-х років розквітає талант одного з найяскравіших поетів, "лицаря українського відродження", Василя Симоненка.
Запишіть у робочий зошит біографію В. Симоненка, підручник, с. 190.
Перегляньте відео про В. Симоненка.
2. Прослухайте поезію "Задивлюсь у твої зіниці", або виразно прочитайте у підручнику, стор. 190-191. Запишіть паспорт твору.
3. Паспорт твору.
1962.
Жанр: Громадянсько-патріотична лірика.
Тема: Задушевна розмова сина з матір'ю.
Ідея: Синівський обов'язок кожного з нас - любити свою Україну над усе на світі, ні в кого не питаючи дозволу на це.
Провідні мотиви: любов до рідної землі, переосмислення її історії.
Дистанційне навчання Середа, 28 жовтня. Українська мова _ група 5, гр.4. Урок № 11. Тема: Перевірка мовної теми: тестування. Синтаксичні норми 1 . Неправильно вжито прийменник у словосполученні: а) пізнати по голосу б) консультант по євроінтеграції в) чинити по совісті г) звертатися по допомогу д) орієнтуватися по карті. 2. Граматично правильно утворено обидва словосполучення в рядку : а) доглядати дітей, іти за молоком б) поїхати по гриби, дякувати піаніста в) на планеті Юпітері, оволодівати знаннями г) хворіти на грип, звітувати за успішність д) вчитися рідною мовою, ліки від хвороби. 3 . Синтаксично невдалими є всі речення, окрім: а) Закон проголосовано депутатами б) Закон приймався в лютому в) Закон опубліковано в газеті г) Закон обговорювався комісіями д) Закон підписано головою ради. 4 . Потрібно відредагувати речення : а) Старшокласники цікавляться не тільки комп'ютером, а й займаються спортом б) Молодший шкільний вік є періодом розвитку
Дистанційне навчання Середа, 28 жовтня Українська мова - група 2 Урок № 11. Тема: Порушення лексичної норми, кальки з інших мов, недоречне вживання слів. І. Повторення. 1. Роздуми над важливістю зразкового мовлення. Прочитайте речення. Чи може бути оратором той, хто допускає порушення мовних норм? Оратором є лише той, хто в змозі говорити з кожного питання гарно, вишукано і переконливо, відповідно до важливості предметів, на користь часові і для задоволення слухачів.(Тацит). - Які типи норм ви знаєте? ІІ. Вивчення теми. 1 Спостереження над мовним матеріалом. - В поданих реченнях знайти порушення лексичної норми. Як слід правильно сказати? Моя сестра постійно притримується дієти. У кожного мешканця будинку на дверях був поштовий ящик . З нашого залізничного вокзалу відходять поїзди далекого слідування. Приведи , будь ласка, приклад на вивчене правило. - Це порушення лексичної норми. Які ж бувають випадки? - Прочитайте матеріал підручника, стор. 35. (Українська мова. Автор О. А
Дистанційне навчання Українська мова - група 2 л. Урок № 21. Стилістична норма. Стилістична помилка. І. Повторення. - Як ви розумієте поняття мовної норми? - Які мовні норми ви знаєте? Що вони регулюють?- Які помилки називають стилістичними? ІІ. Вивчення нової теми. Прочитайте в підручнику теоретичний матеріал про стилістичну помилку, стор. 149. Перегляньте відео. ІІІ. Закріплення. Записати в робочий зошит запропоновані нижче завдання. 1. Визначте, які стилістичні помилки допущені в реченнях і з чим вони пов'язані. Разом із його кар'єрою зростає і його значення. Його гітара виросла в ціні. У твоєму оповіданні розповідь про найтаємніше. Його нова пісня як масло масляне. Дешеві ціни на виступ. Перед Новим роком рівень продажів альбому "Дискотека аварія" збільшився, завдяки всім відомому хіту "Здрастуй, опа, Новий рік". 2. Дослідження - редагування. Прочитайте речення, знайдіть порушення стилістичних норм. Запишіть відредаговані варіанти. Батьки залучають
Комментарии
Отправить комментарий