Українська література. Урок № 17. Гр.2 л

 Дистанційне навчання

Українська література - група 2 л

Урок № 17. Тема: Іван Драч. Коротко про митця. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. "Балада про соняшник"- поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості.

І. Повторення.

- Ознайомившись із життєвим і творчим шляхом Дмитра Павличка, я дізнався...

- Слухаючи пісні на слова Павличка, я відчуваю...

Інтимна лірика Д. Павличка -це...

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Вступне слово..

Наш сучасник Іван Малкович так сказав про творчість Івана Драча: "Поезія Івана Драча у 60-ті роки стала таким свіжим вітром , який пробудив інтерес у багатьох не тільки до української поезії й української літератури, а ширше - взагалі до всього українського. Тоді поезія захоплювала уми багатьох людей. То був час, коли лише у метафорі можна було щось висловити, якимись натяками, щось таке, що не можна було висловити ніде. Іван Драч це теж дуже добре робив. Він був поетичним лідером шістдесятників."

2. Запишіть у робочий зошит коротку біографію І. Драча, прочитавши матеріал підручника, с. 197-198, та переглянувши відео про життя і творчість письменника.

3. Випишіть з підручника, стор. 197-198, які поетичні збірки написав І. Драч.

4. Законспектуйте про внесок його у кіномистецтво, стор.197.

5. Аналіз поезії "Балада про соняшник". Прослухайте аудіозапис.

6. Паспорт твору.

- Літературний рід: ліро-епос.

- Жанр: балада (модерна).

- Тема: розповідь про хлопчика-соняшника, показ природи мистецької творчості.

- Ідея: возвеличення таїнства пробудження творчого духу в людині; усвідомлення високості поезії, що базується на рідному грунті, на національних коренях.

- Провідний мотив: талант бачити красу в повсякденні.

- Художні засоби: епітети, метафора, риторичні фігури.

ІІІ. Закріплення.

1.- На скільки частин можна поділити вірш?

- Назвіть головні образи твору та їх роль.

- Проаналізуйте алегоричність образів сонця і соняшника.

2. Асоціативний кущ:

Сонце це...

Соняшник - це..

3. Продовжіть речення.

Поезії - це...

Читаючи "Баладу про соняшник", я зрозумів...

Домашнє завдання: знати біографію Івана Драча, вміти аналізувати поезію "Балада про соняшник".

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л