Українська мова.Урок № 17. Гр. 2 л
Дистанційне навчання
Українська мова - гр. 2 л
Урок № 17. Тема: Тире у складному реченні.
І. Актуалізація опорних знань.
Спостереження - аналіз.
Прочитайте речення, дотримуючись відповідної інтонації. Визначте види складних речень, з'ясуйте смислові відношення між їхніми предикативними частинами. Сформулюйте правильне вживання тире.
Здобути освіту - побачити більше світу.
Зробив діло - гуляй сміло.
Не спіши язиком - квапся ділом.
Рани гояться- рубці лишаються.
Бджоли раді цвіту - люди літу.
Несподіваний ривок- і ми відриваємося від землі.
ІІ. Вивчення нової теми.
1. Робота з теоретичним матеріалом підручника, стор. 140-141.
2. Перегляньте відео.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1.Трансформуйте наведені речення на безсполучникові , поясніть розділові знаки.
Якщо придивитися уважно до снігурів, сорок, ворон, голубів узимку, ви зможете передбачити зміни в погоді. Коли заспівав снігур, а сорока сховалась під стріху, то чекайте на хуртовину. Якщо горобці ховаються в купи хмизу, то невдовзі посилюється мороз. Коли ворони гучно каркають, зграями в снігу купаються, то буде завірюха. Коли високо в небі тихо танцюють ворони, обов'язково готуйтеся до снігопаду січню морози, а лютому хуртовини.
2. Виконайте вправи 3, 5, стор.141-143.
3. Відредагуйте подані сполучення слів.
НЕПРАВИЛЬНО ПРАВИЛЬНО
Позвоночник
Ужасний
Шахматний
Підведення підсумків
Відноситись до когось
Для всіх інших
Не дивлячись на дощ
Рішати задачу
Я вибачаюся
Картофельне пюре
Скільки годин
Масляна фарба
Гречнева каша
Десна в ротовій порожнині
Давайте повернемося
Говорити шепотом
Домашнє завдання: Виконати вправу 7.
Комментарии
Отправить комментарий