Урок № 15. гр.3

 Дистанційне навчання

П'ятниця, 11 грудня

Українська мова - група 3

Урок № 15. Тема: Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.

І. Повторення.

1. Привіт, проблемо!

- Чи можна пісню вважати формою промови? 

-Чи є пісенна композиція зверненням до слухачів, ефективність якої  підпорядковується правилам риторики?

- Прослухайте пісню "Плакала" молодого українського гурту KAZKA . 

- Намагайтеся переказати, про що вона. Чи легко це зробити? Чому?

2. Прослухайте пісню.

3. Пісня написана з використанням різних метафор, метонімії, інших художнії засобів, тож не кожен може зрозуміти, про що вона.

ІІ. Вивчення нової теми. 

1. Прочитайте в підручнику лінгвістичну довідку про метафору, метонімію та їхню роль у мовленні, стор.14-15. Але, окрім метафори та метонімії ви повинні вміти розпізнавати й інші мовні засоби.

2. Пригадайте матеріал відео попереднього уроку про тропи та риторичні фігури, або ще раз перегляньте його.

ІІІ. Закріплення.

1. Вправа 3 (усно).

2. Вправа 4 (письмово).

3. Прослухайте пісню гурту "Океан Ельзи".



- Які ви можете назвати художньо-виражальні засоби?

4. Проаналізуйте уривки з пісень популярного гурту "Океан Ельзи". Поясніть вживання художніх засобів, визначте їхню роль у досягненні комунікативної мети.

Дощ буде іти, очі кличуть, ніч відійде, висохла ніч...

Твої губи вчать мене, твоє життя зайде до мене в гості знов.

Ніч на стрісі хати висить, дощ моросить, Світло ллє духмяний місяць, дня є досить.

Я полечу у зоряне небо - там твої очі солоні сняться мені.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л