Урок № 15. гр.3
Дистанційне навчання
П'ятниця, 11 грудня
Українська мова - група 3
Урок № 15. Тема: Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.
І. Повторення.
1. Привіт, проблемо!
- Чи можна пісню вважати формою промови?
-Чи є пісенна композиція зверненням до слухачів, ефективність якої підпорядковується правилам риторики?
- Прослухайте пісню "Плакала" молодого українського гурту KAZKA .
- Намагайтеся переказати, про що вона. Чи легко це зробити? Чому?
2. Прослухайте пісню.
3. Пісня написана з використанням різних метафор, метонімії, інших художнії засобів, тож не кожен може зрозуміти, про що вона.ІІ. Вивчення нової теми.
1. Прочитайте в підручнику лінгвістичну довідку про метафору, метонімію та їхню роль у мовленні, стор.14-15. Але, окрім метафори та метонімії ви повинні вміти розпізнавати й інші мовні засоби.
2. Пригадайте матеріал відео попереднього уроку про тропи та риторичні фігури, або ще раз перегляньте його.
ІІІ. Закріплення.
1. Вправа 3 (усно).
2. Вправа 4 (письмово).
3. Прослухайте пісню гурту "Океан Ельзи".
- Які ви можете назвати художньо-виражальні засоби?
4. Проаналізуйте уривки з пісень популярного гурту "Океан Ельзи". Поясніть вживання художніх засобів, визначте їхню роль у досягненні комунікативної мети.
Дощ буде іти, очі кличуть, ніч відійде, висохла ніч...
Твої губи вчать мене, твоє життя зайде до мене в гості знов.
Ніч на стрісі хати висить, дощ моросить, Світло ллє духмяний місяць, дня є досить.
Я полечу у зоряне небо - там твої очі солоні сняться мені.
Комментарии
Отправить комментарий