Урок № 19. Гр.2

 Дистанційне навчання

Понеділок, 14 грудня

Українська література - група 2

Урок № 19. Тема: Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму - поезія "Гімн"- "Замість пролога".

І. Повторення.

Асоціативний диктант.

Коваль, Ольга Рошкевич, Марія Кульчицька, "На Великдень 1871 року", поліглот, Нобелівська премія, Нагуєвичі, Ясениця Сільна, Джеджалик, Дрогобич, "Захар Беркут", 14.

ІІ. Вивчення теми.

1.Відкриваємо першу сторінку збірки "З вершин і низин"- звучить Франковий гімн вічному революціонерові - безсмертному народові, що віками йде боротися "за поступ, щастя й волю". Краща, свідоміша частка цього народу - "дух, наука, думка, воля" - завжди попереду. А мета у всіх одна: "Не ридать, а добувать, хоч синам, як не собі, кращу долю в боротьбі".

2. Робота над віршем "Гімн".

"Гімн" є кращим зразком політичної лірики, пройнятою мотивами мужності й визвольної боротьби.

3. Прослухайте аудіозапис вірша, або виразно прочитайте , стор. 82 підручника.


4. Ідейно-художній аналіз поезії.

Літературний рід: лірика.

Вид лірики: громадянська.

Жанр: гімн (ліричний вірш).

Тема: створення образу "вічного революціонера".

Ідея: Уславлення образу "вічного революціонера", що уособлює вічний дух прагнення до щастя й волі.

Провідний мотив: боротьба народних мас за світле майбутнє, несхитна віра в їхню перемогу.

Саме "Вічний революціонер" миттєво приніс Франкові популярність, а ще більшого розголосу твір набув у 1905 році, коли М. Лисенко поклав його на музику. Сучасні виконавці "Гімну": хорова капела "Думка", співачка Кет.

ІІІ. Закріплення.

- Чому Франко називає дух нації силою, що "тіло рве до бою"?

- Для чого вжито протиставлення пітьми цьому духові нації?

- Хто поклав на музику "Гімн" І. Франка?


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л