Урок № 20. Гр. 2

 Дистанційне навчання

Понеділок, 14 грудня

Українська література - група 2

Урок № 20. Тема: Поетична збірка "Зів'яле листя": "Ой ти, дівчино, з горіха зерня", "Чого являєшся мені у сні?" Місце любовної теми у творчості І. Франка.

І. Повторення.

Ідейно-художній аналіз поезій "Сікстинська мадонна", "Гімн".

ІІ. Вивчення теми.

1. Збірка інтимної лірики І. Франка "Зів'яле листя" сворювалася більше десяти років (1886-1896).        Багато віршів мають автобіографічний характер, присвячені душевним стражданням поета від нерозділеного кохання. В житті Франка було перше кохання - Ольга Рошкевич, друге кохання - Юзефа Дзвонковська, третє кохання -Целіна Зигмунтовська ( Журовська).

2. Образ зів'ялого листя алегоричний, означає як "завмерлеє в серці кохання". Складається збірка з трьох частин - "жмутків".

"Перший жмуток" передає трагедію нерозділеного кохання, його беззахисність та вразливість.

"Другий жмуток" написаний у народнопісенній манері, і багато поезій стали улюбленими піснями.

"Третій жмуток" - пекельні переживання ліричного героя, спричинені нещасливим коханням.

Підзаголовок збірки "Лірична драма".

3. Аналіз поезії "Ой ти, дівчино, з горіха зерня".

Літературний вид: лірика

Вид лірики: інтимна.

Жанр: ліричний вірш.

Тема: розповідь про зовнішність коханої, яка протиставляється її характерові.

Ідея: Ліричний герой, захоплений красою дівчини, любить її такою, якою вона є.

Мотив: контрастне зіставлення молодої душі дівчини, що уособлює радощі, й молодика, несмілого юнака, котрий побоюється своїх почуттів.

Ця поезія стала піснею, музику до якої написав композитор Кос- Анатольський.

4.Прослухайте пісню в аудіозапису.


Визначте художні засоби пісні.

5. Аналіз поезії "Чого являєшся мені у сні?"

Прослухайте поезію.


6. Прочитайте матеріал у підручнику, стор. 90, напишіть паспорт твору.

7. Прослухайте пісню у виконанні співака Віталія Козловського.
ІІІ. Закріплення.
- Що є кохання для ліричного героя драми?
- Як ви гадаєте, якби життя Франка склалося б по-іншому і він не зустрів би цих трьох жінок, чи народилися б такі чудові вірші?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л