Українська мова. Урок № 15. Гр.14, 13.

 Дистанційне навчання

Українська мова - група 14, 13.

Урок № 15. Тема: Риторичні фігури: антитеза, градація. Збагачення тексту тропами і фігурами.

І.Повторення.

Крок до ЗНО.

Перевірте правильність наголошення слів за словником. Які норми літературного мовлення порушено? Записати у робочий зошит слова, поставивши наголоси.

Бовтати, верба, випадок, граблі, дочка, ідемо, косий, легкий, новий, олень, отаман, приятель, одинадцять, спина, чарівний, віднести, щелепа.

ІІ. Засвоєння нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

Прочитайте в підручнику лінгвістичну довідку, стор.19-20. Розкажіть про  риторичні фігури і їхню роль в ефективності усної промови.

2. Перегляньте відео.



2. Виконайте вправу 5.

3. Лабораторія юного дослідника.

Прочитайте рекламні тексти, визначте, які риторичні фігури використано в них. Зробіть висновки про їхню роль в ефективності реклами: максимальна кількість інформації при мінімальному обсязі тексту.

А) Яка дитина не мріє про власний автомобіль? (Реклама магазину іграшок). Б) Ну яка дівчина відмовиться від задоволення потішити себе новими парфумами? В) Ну, як, Аліно, Ви вже знаєте, на що витрачатимете гроші, заощаджені на новій Gala? Г) Чи настільки ви багаті, щоб купувати дешеві речі? Д) Маленький помічник у великих справах.

ІІІ. Закріплення.

1. Виконайте вправу 7.

2. Чи визначилися ви із своєю майбутньою професією? Підготуйте коротке повідомлення "Перші кроки для досягнення мети", увиразнюючи текст засобами мовного вираження думки.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л