Українська мова. Урок № 18. Гр.2 л
Дистанційне навчання
Українська мова - група 2 л.
Урок № 18. Тема: Пряма мова, розділові знаки при прямій мові.
І. Повторення.
1. Установіть відповідність між реченням (розділові знаки опущені) і схемами.
1 Сестро каже Сергій ходімо снідати А "П, - а. -- П".
2 Очікуємо дощ говорила диктор телебачення Б "П, - а, - п".
3 Гарно квітнуть проліски говорили діти. Треба їх оберігати. В "П, - а: - П".
4 Добре сказала вчителька й додала Я не очікувала такого успіху. Г "П", - а.
- Що таке пряма мова?
ІІ. Вивчення нової теми.
1. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника, стор. 144-145.
2. Перегляньте ще відео.
ІІІ. Закріплення.
1. Пунктуаційний практикум.
Розставте відповідні розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
Можете виїздити по рибу звернувся до рибалок пілот і, показуючи на Тимка, сказав він вам розкаже, де і що. І все життя тоді продумалось йому Зростуть мої сини, робочі, чесні люди, й за брата встане брат, за батька встане син... Оцінювати чиєсь життя - це, мабуть, найпростіше сказала Лукія. Хіба ж , дівчино, можно так пізно ходити сказав з докором, з тугою і кинув головою на місяць. Добре підкували, від серця запевняв буковинець на прощання.Хай не зітруться підкови, хай не підіб'ються ваші коні!. Народна мудрість говорить Посієш вчинок - пожнеш звичку, посієш звичку - пожнеш характер, посієш характер - пожнеш долю.
2. Виконайте тестові завдання, вправа 5, стор. 146-147
3. Творча робота. За поданими схемами скласти речення з прямою мовою.
1) "П", - а. 2) "П!" - а. 3) "П..." - а. 4) А: "П", - а. 5) А: "П!" - а. 6) А: "П?" - а. 7) "П, - а, - п".
4. Дайте розгорнуту відповідь на питання: Чи всім членам сучасного суспільства треба підвищувати культуру мовлення?
Домашнє завдання: вправа 7.
Комментарии
Отправить комментарий