Українська література. Урок № 21. Гр.2 л.

 Дистанційне навчання

Українська література - група 2 л.

Урок № 21. Тема: Ліна Костенко. Творчий шлях, особливості індивідуального стилю.

І. Повторення .

- Як ви вважаєте, що у новелі Григора Тютюнника важливіше - зображення подій чи почуттів?

- Чи традиційно вирішується в цьому творі так званий "любовний трикутник"?

- Який ідейний зміст новели?

- Яку присвяту має новела і чи виправдовує вона себе?

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Особливе місце в могутньому поступі нашого народу належить жінкам. Це і княгиня Ольга, і Маруся Чурай, і Леся Українка, і Ольга Кобилянська.

XX століття подарувало Україні ще одну величну жіночу постать, яка успадкувала найкращі риси своїх попередниць. Це Ліна Костенко. Вона "...найвидатніша, найавторитетніша сучасна українська поетеса, майстер слова світового рівня. ЇЇ цілком заслужено іменують живим сумлінням, "цитаделлю духу" української літератури, нації".

2. Записати у робочий зошит біографію Ліни Костенко, опрацювавши матеріал підручника, стор. 209-211, переглянувши відео.



3. Прослухайте поезію Ліни Костенко "Доля".

- Яку ж долю вибрала собі лірична героїня? Яка ж плата за неї?

ІІІ. Закріплення.

Де і коли народилася Ліна Костенко?

Де вона вчилася?

З якого часу почала писати вірші?

Як називалися її перші збірки поезій?

За що переслідували Ліну? Чому не заарештували?

Які романи написала Л. Костенко?

Де зараз живе та працює поетеса?

Домашнє завдання: вивчити про життя і творчість Ліни Костенко, прочитати роман у віршах "Маруся Чурай".

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л