Урок № 32. гр. 4

 Дистанційне навчання

Середа, 23 грудня

Українська мова - група 4.

Урок № 32. Тема: Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.

І Актуалізація опорних знань. 

- Які слова ми називаємо неологізмами?

- У які дві групи об'єднується застаріла лексика?

- Чим різняться історизми і архаїзми?

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Привіт, проблемо!

Знайдіть у поданих реченнях історизми та архаїзми, з'ясуйте різницю між ними. Яку роль вони виконують?

Менші діти Гордослава знали, що Веселина була на виданні і тепер дбала собі на посаг. Веселина гриміла цебрами і довго спускала в колодязь журавель. Скоро Превлад і Маломир подалися до тиверців.

2. Прочитайте та вивчіть лінгвістичну довідку про неологізми і застарілу лексику в підручнику, стор. 168-169.

ІІІ. Закріплення матеріалу.

1. Виконайте вправи за підручником  2, 3  , стор. 169-170.

2. Лексикографічний практикум. 

Прочитайте слова, визначте, до якої із груп пасивної лексики вони належать. Розтлумачте їх, уведіть у різні види складних речень.

Акаунт, чизкейк, худі, фрілансер, триб'ют, спічрайтер, ейджизм, гуру, буккросинг, кейс, кібербулінг, мафін, ейчар, QR-код.

3. Виконати вправу 5.

4. Перегляньте відео.


  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л