Урок № 32. гр. 4
Дистанційне навчання
Середа, 23 грудня
Українська мова - група 4.
Урок № 32. Тема: Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.
І Актуалізація опорних знань.
- Які слова ми називаємо неологізмами?
- У які дві групи об'єднується застаріла лексика?
- Чим різняться історизми і архаїзми?
ІІ. Вивчення нової теми.
1. Привіт, проблемо!
Знайдіть у поданих реченнях історизми та архаїзми, з'ясуйте різницю між ними. Яку роль вони виконують?
Менші діти Гордослава знали, що Веселина була на виданні і тепер дбала собі на посаг. Веселина гриміла цебрами і довго спускала в колодязь журавель. Скоро Превлад і Маломир подалися до тиверців.
2. Прочитайте та вивчіть лінгвістичну довідку про неологізми і застарілу лексику в підручнику, стор. 168-169.
ІІІ. Закріплення матеріалу.
1. Виконайте вправи за підручником 2, 3 , стор. 169-170.
2. Лексикографічний практикум.
Прочитайте слова, визначте, до якої із груп пасивної лексики вони належать. Розтлумачте їх, уведіть у різні види складних речень.
Акаунт, чизкейк, худі, фрілансер, триб'ют, спічрайтер, ейджизм, гуру, буккросинг, кейс, кібербулінг, мафін, ейчар, QR-код.
3. Виконати вправу 5.
4. Перегляньте відео.
Комментарии
Отправить комментарий