Урок № 26. Гр.2

 Дистанційне навчання

Понеділок, 18 січня

Українська мова - група 2.

Урок№ 26. Тема: Основні правила вимови голосних, приголосних звуків.

І. Повторення. 

1. Дайте відповіді на запитання:

Що таке фонема?

Чим відрізняються голосні від приголосних?

Які особливості вимови голосних та приголосних вам відомі? Наведіть приклади.

2. Орфографічна хвилинка.

Запишіть слова, знімаючи риску, поясніть орфограм
и.

На/впочіпки, на/пам'ять, по/київськи, ні/на/гріш, в/три/дорога, з/ранку, в/нагороду, на/ніщо, по/іншому, де/не/будь, за/видна, в/затишку, як/не/як, в/заперті, на/весні, в/низу, до/вподоби, ін/коли, в/цілому, хто/зна/звідки, у/восьме, до/діла, що/найкраще.

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Робота з підручником.

Прочитайте і запам'ятайте параграф "Правила вимови голосних та приголосних звуків", с. 76-77.

2. Перегляньте відео.



3. Виконайте вправи 2, 3, 5.

ІІІ. Закріплення.

Завдання. Уставте пропущені букви, поясніть орфограми. Прочитайте слова вголос, дотримуючись орфоепічних норм.

У ложе..ці, кни..ці, Пара..чин, злі..ши, бе.. шапки, між.. солдатами, ро..жеврітися, зупини..ся, на сте..ці, відчепит..ся, сподіваєм..ся, .. шумом, бе..чинство, ..чищати, мудріст..ю,щаст..я, їдальн..я, лист..я, безліс..я, ріл..я, мід..ю, скатерт..ю, пам'ят..ю, л..ється, постат..ю, повін..ю, засил..я, молод..ю, молодіст..ю, жовч..ю, у піднебес..і, подвір..я, радіст..ю, стат..я, стат..ей.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л