Урок № 29. Гр. 2

 Дистанційне навчання

П'ятниця, 29 січня

Українська мова - група 2

Урок № 29. Тема: Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії.

І. Повторення.

Виконайте завдання. Запишіть слова, уставивиши, якщо це потрібно, пропущені букви.

Зн...сти, кр..ниця, дж..р..ло, тр...мати, завм...рати, зм...вати, заст...лати, відд..рати, д..р...в'яний, сх...лятись, пш...ниця, з...рнятко, б...р...зневий, молот...ба, різ...ба, майбут...нє, повір..те, слов'янс..кий, п'ят...ох, т...мяний, мален..кий, щас...тя, усміхаєт...ся, т...охкають, Хар...ків,Гал...чин, Натал...чин, князівс...кий, сіл...с...кий, стат..я, степ..., камін...чик, їхн...ого, аптекар..., віс...ник, учас...ник, безвиїз...но, швидкіс...ний, турис...ський, навмис...не, захис..ний, буревіс...ник, влас...ний, шіс...надцятий, свис...нути, Запоріж...я,юн...ий, стійкіс...ю, передміст...я, зіл...я, порос...я, мудріст...ю, стат...ей, перел...ється, спросон...я, безсмерт..я, повноліт...я, повніст...ю, весіл...я,навман...я, узбереж...я, вічніст...ю, папорот...ю, засил...я, ател...є, безчест...я.

ІІ. Вивчення нової теми.

1. Комунікативний практикум. Дайте відповіді на запитання.

Що вивчає орфографія?

Що таке орфограма?

 Що таке орфографічна помилка?

2. Робота з підручником.

Вивчення параграфа 28 "Принципи української орфографії", с. 85-86.

3. Термінологічна робота.

Поясніть значення термінів.

Орфограма, види орфограм (буквені і небуквені), орфографічна помилка, орфографічна грамотність, орфографічний словник.

4. Виконайте вправу 2.

5. Перегляньте відео.



ІІІ. Закріплення.

1. Робота з таблицею.

Заповніть другу колонку таблиці прикладами.

                  Назви орфограм                                                                             Приклади

Ненаголошені е, и в корені слова

Правопис складних слів

Уживання знака м'якшення й апострофа

Правопис особових форм дієслів

Правопис прислівників

Правопис часток

2. Виконайте завдання. Прочитайте слова. Розподіліть подані слова на чотири колонки за принципами написання слів: а) фонетичним б) морфологічним в) традиційним г) смисловим.

Юний, молодий, солдатський, проте, на гору, прапор, кишеня, розжарений, забагато, стежка, по-нашому, просьба, яма, Надія, левада.

3. Орфографічна робота.

Уставте пропущені букви, доберіть перевірні слова.

Бага...тво, лю...ство, грома..ський, студен...ський, гіган...ський,тури..ський, пропаганди..ський, моло..ьба, про..ьба, лі..ба, кі..ті, дал..ч, вел..ч.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л