Українська література. Урок 19. Група 13,14

 Дистанційне навчання

Українська література - група 13, 14.

Урок 19. Тема: Розвиток мовлення. Дискусія на тему "В чому трагедія особистості ліричного героя "я"?"

Намагаймося розібратися!

Відповіді на поставлені запитання записати в робочий зошит.

1. Чи звернули ви увагу на присвяту новели "Я(Романтика)" Миколи Хвильового? Як це пояснити?

2. Микола Хвильовий багато уваги присвятив душі персонажа, показав її страждання, розгубленість, безпорадність. Що ж відбувається в душі лірчного героя?

3. Наведіть приклади про добро в душі та зло - в житті головного героя "я".

4. Він потрапив у жорстокий світ революційного перетворення дійсності, де немає місця любові до людини, ніжності, добра. Душа ліричного героя рветься навпіл. Чи важко йому в такій ситуації?

5. Чи поривається ліричний герой врятувати свою матір? Як мати називає свого сина?

6. Що зупиняє його? Чи може він показати свою слабкість перед  "жорстоким доктором Тагабатом"?

7. Який вибір робить "я"? Як на вашу думку, міг би зробити інший?

8. В чому фанатизм його особистості?

9. Нечуваний вчинок, страхітлива жорстокість! Чи відчуває персонаж свою провину?

10. Чому головний герой новели "Я(Романтика)" - безіменний?

11. Чи можна жити з роздвоєним сумлінням?

12.Чи доводилося вам у житті зустрічатися з такою людиною? Яким було б ваше ставлення до неї?




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Урок № 11 _група 5, Гр. 4

Урок № 11 -група 2

Українська мова. Урок № 21. . Гр. - 2 л